<< Love YoU guYs >>

Thursday, June 10, 2010

:: SAJE JE NAK LETAK PIC NIH ::

td duk cari2 gambar nak masuk contents setelah di tag oleh NADIA...heheh...carik gambar lain jumpa gamba lain..so sajelah ngade2 nak letak pic ni utk tatapan korg...(hehe..uweeks)....gamba romatik la konon ngan en hubby...(kalau nak kira xdelah romatika sgt cuma i je suka gamba nih...)love u....semoga jodoh berkekalan hingga akhir hayat..(wahhh..jiwang lak tetiba...)

okes..dah 12.30....kepada kaum2 lelaki..sila la bersiap sedia nak pergi sembahyang Jumaat..skrg ni ramai giler yg buat muka seposen kalu jumpa kat kedai2 makan time org tgh sembahyang... x tahu malu la plak.....dose tau....ingat tuh...


4 comments:

LynnDa @ PeNg said...

jaja kurus nyer ko dalam pic nih..

jaja9 said...

hahahaha...itu zaman dulu peng...skrg tidak lg...kekekeke

ALLIFF26@ eLLe_G'o'wJezz said...

ok lagi buat muka seposen kak jaja!!! nie ade buat muka ringgit malaysia yg x tahan 2!!!

jaja9 said...

hahahahahha...muka ringgit malaysia ca,maner tuh...hehehe....tulah kan..apela nak jadi ngan sang lelaki zaman skrg ..huhuhu..

Related Posts with Thumbnails
Voting