<< Love YoU guYs >>

Thursday, July 8, 2010

::..AnLENE..helppp..::

tgh syok2 goyang kaki bawah meja sambil layan blog jual kain, tetiba i terperasan yg lutut i ni cam berbunyi kelekuk-kelekuk dr dalam...cam tulang lutut tuh bergerak2 masa i goyang2 kaki tuh...aiseyyy...cemana nih?? blom tua lg pon..adekah ini petanda tua nnt i will be like nenek kebayan jalan bertongkat...oooww..tidak2..x mau jadi mcm itu..tp besar kemungkinan akan jadi sbb i x suka minum susuuu...................



jaja..sila la sedar diri dr sekarang & blajar2 la minum susu..

ANLENEEEEE...saya perlu sama kamuuuuuuu...


7 comments:

LynnDa @ PeNg said...

jaja aku lagi laa skrg aku sakit lutut tau..
kalau mula2 dulu bile aku jalan bunyi laa kelekuk kelekuk kt lutut tuh... kalau nak solat memang sakit yg amat..
dr cakap kurang bendalir...
so ko try laa amik vitamin yg untuk sendi tuh...

CengkodokPolkadot said...

x lama la tu

Bert said...

sama la mcm kita..bunyi kurk krek kruk krek

jaja9 said...

peng : ye ke...mak aiii...bahaya nih..

zen : ko mmg kan...weekend lepas ko lari2 cuba ko cek...aku rase ade tulang dah tertanggal

bert : ye ke....ramai kot kene camnih....pemakanan x sihat...hehehehe

CengkodokPolkadot said...

xde nye. Ok je. Xbunyi² pung. Mcm kuda aku lari. Kuda ku lari gagah berani!

Peminat Katie Holmes said...

operate-operate apa lagi.

::..mis♥nana..:: said...

contohilahh kami (nana+sue)..minum anlene...hahhaaa...

Related Posts with Thumbnails
Voting