<< Love YoU guYs >>

Wednesday, July 28, 2010

:: AyaM & Pak PanDir..apa Kes?? ::

Kes Ayam....

Razak pergi ke sebuah restoran kegemarannya dan memesan ayam panggan seekor. Beberapa minit kemudian pesananya sampai, tp sedang dia menikmati makanannya..pelayan lain menghampirinya dan berkata ...

"Maaf encik...itu sebenarnya pesanan lelaki yg ada di sana itu dan ini merupakan stok ayam terakhir yg kami ada..Maaf ya encik."

Razak menoleh ke arah lelaki yg ditunjuk, ternyata badannya besar dan gagah. Lalu dia berkata.....

"Kerana terlanjur sudah makan sedikit..jadi ayam ni milik saya. Lagipon saya juga akan membayarnya."

Sementara si pelayan restoran td nampak kebingungan, lelaki gagah tadi dengan wajah marah sambil membawa pisau menghampiri Razak.

"Hai budak.. jangan sentuh lagi..!! Apapun yang akan engkau lakukan terhadap ayam itu akan aku lakukan juga terhadap engkau. Kalau kau potong kakinya, aku akan potong kaki engkau. Kalau engkau potong perutnya, aku akan potong juga perutmu. Pendek cerita.. apapun yang engkau lakukan, akan aku lakukan juga pada engkau."
 
Razak terdiam beberapa minit.. lalu perlahan-lahan Dia mengangkat ayamnya, membawa ke mulutnya dan menjilat bontot ayam tersebut...kekekekkekeke.



PaK Pandir SengaL......

Di suatu malam yang hening... Pak pandir dan bininya sedang mendengar ceramah agama dari surau yg berdekatan dengan rumah mereka. Antara ceramahnya adalah membaca doa sebelum makan.

" Ya tuan-tuan sebelum makan hendaklah kita membaca doa makan dahulu, ini adalah kerana syaitan akan makan makanan kita dan membuatkan kita makan tak kenyang-kenyang...." kata ustaz itu.

Lalu pak pandir ni pun baliklah bersama bininya malam tue. Semasa sedang makan malam tu, pak pandir tiba-tiba bangun dan meluru ke tandas berkali-kali. Tak cukup dengan tu, tidur malam tu pulak pak pandir nie asyik terkentuuooot memanjang.

Bininya tak tahan, maka tanyalah bininya kepada Pak Pandir, "Awak makan apa sampai jadi camni?".
"Tadi aku sengaja makan julap tak baca doa, biar padan muka syaitan tu.... berak-berak makan julap....muahahahahahaha!!!!!

Sesungguhnya... niat pak pandir memang suci...

There you go...a little bit of laugh to cheer up your day !!

1 comment:

Abd Karim MJ said...

ha ha ha .. nama pon dah pak pandir... lawak dia memang tak boley tahan punya....

Layanzzz ajer

Related Posts with Thumbnails
Voting